2012 m. rugpjūčio 9 d., ketvirtadienis

Love yourself

Šiandien norėčiau kreiptis į visas savim nepasitikinčias paneles. Ir vaikinus turbūt. Įkvėpta keletos žmonių, keletos vaizdo įrašų aš norėčiau trumpai pakalbėt apie tą nepasitikėjimą savimi. Kodėl taip yra? Todėl, kad šiuolaikinė žiniasklaida, 'žvaigždės' padarė tokius standartus. Manau visos/visi norime būt gražūs, patrauklūs, geidžiami ir visa kita, bet ne visada gaunas. Mano nuomone, visuomenės standartus pakeist sunku, todėl geriausia keistis savyje, taisyti tuos savo 'minusus'. Būtent rašau kabutėse, nes tai nėra tikrieji minusai, bet tau atrodo kad taip yra, nes gyveni standartų pasaulyje. O jei galvoji, kad tai nesamonė, spjauk į viską ir net negalvok apie tą, ką kiti pamanys, live your life! Pati sau juokingai atrodau, kai vadovaujuos tais pačiais standartais, o Jum bandau patarinėt kitaip. Bet taip yra, visi gudruoliai moka patarinėt, tik to nedaro. Bet aš turbūt esu dar šiek tiek kitokia. Aš bandau tapt tuo kuo noriu vien dėl savęs. Tai sunkiai patikima, nes ir aš retai patikiu kai žmonės taip sako, o dažnai jie ir meluoja, bet aš iš tiesų stengiuos tik dėl savęs. Taip buvo ne visada, anksčiau aš gyvenau vien kitų nuomone, vadovavaus kaip atrodyt iš žurnalų, fashion show ir panašiai, o dabar, kaip pati jaučiu, tas etapas po truputi praeina ir lieku tik aš su savimi. Galiu pasakyt viena, visi Jūs esat GRAŽŪS. Visi iki vieno. Visi mes turim gražių savybių, kaip akys, šypsena, plaukai ir t.t. Kiti, kuriem dar labiau pasisekė, turi gražų vidų. Šita savybę asmeniškai aš vertinu žymiai labiau, nei išore. Išore visada galima vienaip ar kitaip sutvarkyt, jei to labai reikia, vidu - sunkiau... Tu gali būt tobulas iš išorės, bet šlykštus iš vidaus ir gyvenime bus tikrai labai sunku. Šią frazę ar panašias jos asociacijas neabejoju esat girdėją, bet visgi tai karti tiesa.
Žiauru žiūrėt į tas paneles mokyklose, kurios jaučiasi geresnės už visus, žemina ne taip gerai gyvenančius galbūt ir dėl to jos yra populiarios. Panašia kažkada galbūt buvau ir aš, bet dabar to labai gailiuosi. Ir vėliau aš suvokiau, ką darau ir pradėjau gint tuos 'silpnesnius'. Vėlgi kabutėse, nes jie nėra silpni, tiesiog sunku atsilaikyt prieš masę vienodai mąstančiu ir būti vienam. Labai viliuosi, kad praėjus 10metų, tos barbės dirbs tiem, ką žemino ir džiaugsis, kad gavo darbo, nes tie kuriuos skriaudė, galbūt nebuvo miss popular, nevaikščiojo po plotus, o mokėsi ir kūrė savo ateitį ir manau žinojo, kad kažkada visa tai atsipirks. Dievas niekada nedaro klaidų, todėl ką mes išgyvanme dabar, galbūt tai yra paruošimas sunkiam gyvenimui, kaip apmokymai, kurių vėliau prireiks.
Manau tiek ir norėjau Jum pasakyt šia tema, patarimas ateičiai, mylėkit save, neleiskis savęs žemint ir visa tai kadanors tikrai atsipirks, aš pažadu!
Jeigu norite dėl kažko pasiklaust, pasikalbėt, visada galit man parašyt i facebook'ą ir formspringą, juos matote dešinėje pusėjė, visada pabandysiu padėt!

4 komentarai:

  1. Labai labai gerai parašei ir manau tikrai padrąsinai tuos, kurie savimi nepasitiki. Ir esi tikra šaunuolė, kad nelieki abejinga tokioms temoms ir bandai pažvelgti giliau:)

    AtsakytiPanaikinti